1. Η παράγραφος αναπτύσσεται με
παραδείγματα.
2. Η παράγραφος αναπτύσσεται με διαίρεση,
διότι στη Θεματική Περίοδο αναφέρει τους τέσσερις πυλώνες της δια βίου μάθησης
και στις λεπτομέρειες τις αναπτύσσει.
3. Η παράγραφος αναπτύσσεται με συνδυασμό
μεθόδων και συγκεκριμένα α. με ορισμό (Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση …
χαρακτηριστικό της εργασίας) και β. με διαίρεση (Οι δύο βασικοί τρόποι
τηλεργασίας …)
4. Η παράγραφος αναπτύσσεται με
παραδείγματα.
5. Η παράγραφος αναπτύσσεται με συνδυασμό
μεθόδων και συγκεκριμένα α. Με αιτιολόγηση (Αξιοπρόσεχτη … έχει αλλάξει) β. Με
σύγκριση – αντίθεση (Παλαιότερα… – Σήμερα…) και γ. Με παραδείγματα (η
εφημερίδα, το περιοδικό … ιστορικές, γεωγραφικές… )
6. Η
παράγραφος αναπτύσσεται με αιτιολόγηση, διότι στη θ.π. υποστηρίζει τη σημασία
του πρωινού για τις εξετάσεις και στις λεπτομέρειες τη στηρίζει – αιτιολογεί.
7. Η
παράγραφος αναπτύσσεται με σύγκριση – αντίθεση, διότι στη θ.π. αναφέρει τις δύο
κατηγορίες ανθρώπων και έπειτα τις αναπτύσσει
8. Η
παράγραφος αναπτύσσεται με αίτιο – αποτέλεσμα, διότι στη θ.π. αναφέρει το αίτιο
και στην ανάπτυξη καταγράφει τα αποτελέσματα
9. Η
παράγραφος αναπτύσσεται με ορισμό.
10. Η
παράγραφος αναπτύσσεται με διαίρεση, διότι στη θ.π. αναφέρεται ο διπλός στόχος
της διαφήμισης και έπειτα αναπτύσσεται
11. Η παράγραφος αναπτύσσεται με τη μέθοδο
της σύγκρισης – αντίθεσης.
12. Η παράγραφος αναπτύσσεται με τη μέθοδο
του αιτίου – αποτελέσματος, διότι στη θ.π εντοπίζει την αιτία (= καταναλωτικό
μοντέλο) που οδηγεί σε αποτελέσματα ‘‘τριβής του νέου με τον εαυτό του και κατ΄
επέκταση με τους άλλους.’’
13. Η παράγραφος αναπτύσσεται με συνδυασμό
μεθόδων και συγκεκριμένα α. με αιτιολόγηση (Γι’ αυτό είναι αδήριτη ανάγκη …
ανυπέρβλητες. + Γι’ αυτό χρειάζεται …ελευθερίας.) και β. με αναλογία (Θα τον
εξομοιώνουν με ένα ναυαγό…)
14. Η παράγραφος αναπτύσσεται με ορισμό.
15. Η παράγραφος αναπτύσσεται με
αιτιολόγηση, διότι στη θ.π. μπορούμε να ρωτήσουμε «γιατί» και οι λεπτομέρειες –
σχόλια παίρνουν το χαρακτήρα απάντησης σ’ αυτό το «γιατί».
16. Η
παράγραφος αναπτύσσεται με σύγκριση – αντίθεση.
17. Η
παράγραφος αναπτύσσεται με συνδυασμό μεθόδων και συγκεκριμένα α. Με αιτιολόγηση
β. Με παραδείγματα
18. Η
παράγραφος αναπτύσσεται με αιτιολόγηση.
19. Η
παράγραφος αναπτύσσεται με αναλογία.
20. Η
παράγραφος αναπτύσσεται με παραδείγματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου